?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Lord, I'm bored!

Might as well watch Idol Gives Back...

Hey Z., caught JC on Tyra today. He taught her how to "pop and lock." And he told her her dance crew was out of step, LOL. An honest critique.

Bandom folk: What's the reaction to Pete and Ashlee's engagement? I'm gonna think it's less crazed than SPN fangirls reacting to Jared's engagement, but who knows?

Comments

( 8 comments — Leave a comment )
arabella_hope
Apr. 10th, 2008 03:52 am (UTC)
Crazy girl say WHAT?

Also! I tivo'd, but Miiiiley, whee.
halfdutch
Apr. 10th, 2008 04:01 am (UTC)
Miley is quite the lil entertainer. ;) I ffed through Fergie, tho.
peytons_girl
Apr. 10th, 2008 05:46 am (UTC)
Or you can update The Bachelor.
halfdutch
Apr. 10th, 2008 05:27 pm (UTC)
Hee, the next chapter has been started! (But needs a rewrite, alas.)
peytons_girl
Apr. 11th, 2008 02:46 am (UTC)
Yay!!!!


zelda_zee
Apr. 10th, 2008 06:22 am (UTC)
I missed JC? :( What the hell is 'pop and lock'?
halfdutch
Apr. 10th, 2008 05:27 pm (UTC)
Best explained via a vid from YouTube.

Maybe they'll repeat or your flist can hook you up? :)
zelda_zee
Apr. 11th, 2008 05:53 am (UTC)
Thanks! :) Yeah, there'll be links in the pop_newsletter.
( 8 comments — Leave a comment )

Profile

Batman/Superman by me
halfdutch
halfdutch

Latest Month

July 2016
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow